Od 1.4.2023 platí jarní otevírací doba kamenné prodejny. Po-Pá: 8:30 - 17:30, So: 9:00 - 12:00, Ne: Zavřeno. Otevírací doba : zde

Reklamační oddělení

Pár jednoduchých kroků jak vyřídit reklamaci.

1. Kontaktujte nás : Kontaktujte našeho reklamačního technika p.Teper +420 733 300 046 po-pá 9-16h. Ten se Vám pokusí poradit a případně závadu vyřešit. Pokud se to nepovede postupujte dále.

2. Zabalte zboží: Zboží pečlivě zabalte např: do bublinkové folie. Do zásilky přiložte kopii nákupního dokladu , kontakt na Vás a adresu kam vyřízenou reklamaci budeme posílat. Na zásilku napište Reklamace

3. Poslání: Pošlete nám balík přepravní službou (například Českou poštou) na adresu "Rybářské potřeby" č.p. 317, Mošnov, 742 51  Zásilka nesmí být zaslána na dobírku. V takovém případě ji nemůžeme příjmout. 

4. Zahájení reklamačního řízení  : Ode dne kdy jsme přijali Váš balík běží reklamační lhůta 30 dnů. 

5. Vyřízená reklamace : Jakmile bude reklamace vyřízená tak vás kontaktujeme a sdělíme Vám ,že budeme zásilku odesílat k Vám na adresu, kterou jste zaslali spolu s reklamací. Dopravné k Vám je zdarma. 

Pokud potřebujete poradit stačí zavolat tel. : +420 733 300 046

 

Rychlé dodání, maximální spokojenost
Romana, 
Jevíčko 
29.05.2023 09:58:06
 
Tento obchod mohu vřele doporučit. Zboží odesílají rychle, a pokud dojde k nějakému problému (u mě probíhala výměna zboží), tak vám okamžitě zavolají a problém řeší k vaši spokojenosti.
výborná komunikace s prodejcem, rychlé řešení problému,bleskurychlé odeslání zboží
Michael, 
Pardubice 
27.05.2023 08:41:01
 
Dodano v terminu
Mira, 
Prague 4 
26.05.2023 13:24:44
 
Registrujte se