Reklamační oddělení

Pár jednoduchých kroků jak vyřídit reklamaci.

1. Kontaktujte nás : Kontaktujte našeho reklamačního technika p.Teper +420 733 300 046 po-pá 9-16h. Ten se Vám pokusí poradit a případně závadu vyřešit. Pokud se to nepovede postupujte dále.

2. Zabalte zboží: Zboží pečlivě zabalte např: do bublinkové folie. Do zásilky přiložte kopii nákupního dokladu , kontakt na Vás a adresu kam vyřízenou reklamaci budeme posílat. Na zásilku napište Reklamace

3. Poslání: Pošlete nám balík přepravní službou (například Českou poštou) na adresu "Rybářské potřeby" č.p. 317, Mošnov, 742 51  Zásilka nesmí být zaslána na dobírku. V takovém případě ji nemůžeme příjmout. 

4. Zahájení reklamačního řízení  : Ode dne kdy jsme přijali Váš balík běží reklamační lhůta 30 dnů. 

5. Vyřízená reklamace : Jakmile bude reklamace vyřízená tak vás kontaktujeme a sdělíme Vám ,že budeme zásilku odesílat k Vám na adresu, kterou jste zaslali spolu s reklamací. Dopravné k Vám je zdarma. 

Pokud potřebujete poradit stačí zavolat tel. : +420 733 300 046

 

DOPORUČUJI.
Výhodná nabídka,Bleskurychlé dodání,Velmi kvalitní zboží
Ivana, 
Praha 8 
02.05.2024 12:16:28
 
Rychlá reakce, alternativní návrhy, výborná péče o zákazníka.
Otakar, 
Uherské Hradiště 
28.04.2024 10:46:34
 
Vše ok, spokojenost.
Petr, 
Třinec 
26.04.2024 09:54:50
 
Registrujte se