Reklamační oddělení

Pár jednoduchých kroků jak vyřídit reklamaci.

1. Kontaktujte nás : Kontaktujte našeho reklamačního technika p.Teper +420 733 300 046 po-pá 9-16h. Ten se Vám pokusí poradit a případně závadu vyřešit. Pokud se to nepovede postupujte dále.

2. Zabalte zboží: Zboží pečlivě zabalte např: do bublinkové folie. Do zásilky přiložte kopii nákupního dokladu , kontakt na Vás a adresu kam vyřízenou reklamaci budeme posílat. Na zásilku napište Reklamace

3. Poslání: Pošlete nám balík přepravní službou (například Českou poštou) na adresu "Rybářské potřeby" č.p. 317, Mošnov, 742 51  Zásilka nesmí být zaslána na dobírku. V takovém případě ji nemůžeme příjmout. 

4. Zahájení reklamačního řízení  : Ode dne kdy jsme přijali Váš balík běží reklamační lhůta 30 dnů. 

5. Vyřízená reklamace : Jakmile bude reklamace vyřízená tak vás kontaktujeme a sdělíme Vám ,že budeme zásilku odesílat k Vám na adresu, kterou jste zaslali spolu s reklamací. Dopravné k Vám je zdarma. 

Pokud potřebujete poradit stačí zavolat tel. : +420 733 300 046

 

široká nabídka zboží, ochota a spolupráce s prodávajícími
dalibor, 
Přerov 
18.03.2024 12:08:33
 
Overene krmeni.
Zadna
Radek, 
Jachymov 
08.03.2024 17:42:39
 
Kluci mají zájem o zákazníka, nemají problém s radou a vysvětlením.
Většina obsluhy jsou asi rybáři. Proto chápou i dotazy na věci, kterým lidé, kteří nechodí na ryby nerozumí.
Petr, 
Ostrava-Dubina 
05.03.2024 16:08:34
 
Registrujte se