Platí zimní otevírací doba. Po-Pá : 9:00 - 17:00. So - 9:00 - 12:00. Ne - Zavřeno. Více zde zde

Reklamační oddělení

Pár jednoduchých kroků jak vyřídit reklamaci.

1. Kontaktujte nás : Kontaktujte naše reklamační techniky p.Martiník, paní. Kremerová +420 733 300 046 po-pá 9-16h. Ten se Vám pokusí poradit a případně závadu vyřešit. Pokud se to nepovede postupujte dále.

2. Zabalte zboží: Zboží pečlivě zabalte např: do bublinkové folie. Do zásilky přiložte kopii nákupního dokladu , kontakt na Vás a adresu kam vyřízenou reklamaci budeme posílat. Na zásilku napište Reklamace

3. Poslání: Pošlete nám balík přepravní službou (například Českou poštou) na adresu "Rybářské potřeby" č.p. 317, Mošnov, 742 51  Zásilka nesmí být zaslána na dobírku. V takovém případě ji nemůžeme příjmout. 

4. Zahájení reklamačního řízení  : Ode dne kdy jsme přijali Váš balík běží reklamační lhůta 30 dnů. 

5. Vyřízená reklamace : Jakmile bude reklamace vyřízená tak vás kontaktujeme a sdělíme Vám ,že budeme zásilku odesílat k Vám na adresu, kterou jste zaslali spolu s reklamací. Dopravné k Vám je zdarma. 

Pokud potřebujete poradit stačí zavolat tel. : +420 733 300 046

 

Jsou rychlí a ochotní vřelé doporučuji
Miroslav, 
Kunčice pod Ondřejnikem 
16.09.2025 08:14:07
 
dobrá nabídka různého sortimentu, chlapi v obchodě mají přehled a ví, co prodávají
Tomáš , 
Ostrava 
16.09.2025 06:29:19
 
Rychlost vyřízení objednávky, ochota personálu
Robert, 
Kopřivnice 
24.08.2025 08:56:23
 
Registrujte se